Sov gott inatt iallafall

men var lite småseg imorse när jag skulle upp.
Men det är bara att kliva upp och in i duschen så brukar det lösa sig.
Johan var uppe tidigt också eftersom han skulle iväg på utbildning men Robin låg och sussade gott.
Han hade ju sovmorgon idag nämligen så jag ringde och kollade så att han kom upp och iväg ordentligt sedan.

Här har det varit fullt upp hela dagen och jag har precis käkat lunch. Köttbullar och potatismos från Operakällaren. Sååå gott !

Ikväll får vi se vad jag hittar på.
Johan ska ner till klubben och Robin ska ner till Micke.
Om jag pallar så kanske jag sticker ut och springer en runda.
Sedan är det ju House ikväll också ej att förglömma =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0