Snö igen !! Blä!!

Vill inte ha mera vinter nu. Det räcker !
Det låg ett täcke av vit snö över hela Sumpan imorse när jag vaknade och mitt humör sjönk direkt.

Var trött som attan och lite träningsvärk i benen, så jag bävar inför imorgon. Den värsta träningsvärken kommer ju två dagar efter......

Fick skrapa fram bilen imorse innan jag åkte till jobbet....blä!

Ja, ja jag får skatta mig lycklig över att vi åker till värmen snart. Tjo!

Efter att kidsen hade åkt igårkväll så gjorde vi inte så många knop.
Satt och slötittade på tv och tog det lugnt.
Bakade Chiabatas till middag / kvällsfika sedan.
Det blev ju lite knas med mattider hela dagen igår, men men.

Kollade på Beck innan jag hoppade i säng.

Idag blir det som sagt full rulle hela dagen på jobbet och ikväll måste jag hjälpa Robin att rensa på hans rum.
Det ser alltid ut som ett bombnedslag efter att Lucas och han har haft en helg ihop......

Hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0