Seg på jobbet

och allmänt trött var jag hela dagen igår..... Är så trött på att vara trött!! Vill ha sol och värme nu.

Direkt efter jobbet åkte jag och handlade lite och sedan hem och fixade käk.

Satt och hjälpte Robin att plugga lite igårkväll då har NO prov idag tisdag igen.
Annars så blev det inte så mycket gjort under kvällen.
Hade tänkt att ta en tur i Ursvik på kvällen men det var så taskigt väder så det blev bara en tur runt halva sjön =(
Det blåste och snöade och var inte alls mysigt.

Imorgon ska jag följa med min kompis Eva på Pilates !
Ska bli kul och se hur det är =)

Ikväll så blir det tvättstugan och sedan House.

Nu är det jobb som gäller. Hörs senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0