Så var det måndag igen ......

men jag känner mig någorlunda pigg iallafall =)
Förmodligen för att jag är så nöjd med gårdagens resultat.
Var så skönt när jag kom ut imorse och en klarröd bil mötte mig !!

Efter att vi hade tvättat bilen igår tog jag och Johan en promenad runt sjön med Pixie sedan var det middag som gällde.

Ringde och pratade med syrran en sväng också efter att jag hade fått hennes underbara foton på valpen!
Den är ju fööör gooo!!
Hon får hem henne om två veckor så nu måste vi åka ner och hälsa på snart!
Ska boka in någon helg i vår som vi kan åka. Har ju inte varit där på flera år nu så det är på tiden !

Kollade på Beck sedan och gick och nannade.
Sov ganska så oroligt inatt så jag var trött som attan när jag vaknade, men efter en dusch så var man fit for fight.

Skjutsade Robin till Ishallen och han var måttligt road ska ni veta när han fick reda på att de skulle åka skridskor nu på morgonen.... Inte en favorit och det förstår jag. Gillade inte det heller när jag var i hans ålder.

Johan är iväg på utbildning nu på morgonen och sedan ska han iväg på fortsättningen av sin utredning.
Skönt att det börjar rulla på för honom.

Nu är det jobb som gäller !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0