Robin kom upp och iväg

Får hoppas att han kom i tid också *s*

Johan ringde och var på väg hem från utbildningen. Han ska bara hem och lämna Pixie sedan åker han iväg till Nacka.
Robin lovade att ta ut Pixie på en runda när han kom hem från skolan idag sedan.
Robin älskar verkligen Pixie och jag tror faktiskt att det är ömsesidigt =)

När jag slutar sedan ska jag hämta upp Johan sedan åker vi ner och handlar.
Han har middagen nere på klubben ikväll också så jag ska skjutsa ner honom direkt sedan.

Pratade med Eva tidigare idag också och hon har bokat långtidsparkering ute på Arlanda nu.
Det kostar 400 spänn för en vecka och det är det ju värt. Vad skulle det inte kosta med taxi fram och tillbaka eller böket med att åka buss ??

Ikväll ska jag nog också gå igenom vad jag ska ta med mig i klädväg.
Jag vet att det är mer än två veckor kvar, men jag älskar att planera =)

Nu ska jag käka lunch !

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0