Restaurang Elektra

Igår kväll var jag och min kompis Annika nere på restaurang Elektra och käkade gott.
Åt först Hallumi som förrätt och sedan Sovlaki som varmrätt.
Supergott var det och vi hade verkligen supertrevligt.
Satt och pratade om allt möjligt mellan himmel och jord.
Det är så roligt att lära känna nya människor tycker jag och Annika och jag är verkligen lika till sättet och vi kommer väldigt bra överens.
Det är inte lätt att träffa någon ny kompis faktiskt.

Var hemma igen runt halv tio så jag hann att se det sista på Let´s dance finalen.
Båda paren var lika bra tycker jag så det kvittade vem som vann. Och det blev ju Magnus.

Satt uppe och pratade lite efter programmet , men sedan blev det sängen.

Idag vaknade jag runt nio på morgonen och gick upp och drack kaffe och tog det lugnt.
Johan var redan vaken !

Hoppade in i duschen och gjorde mig iordning och medans jag duschade vaknade Robin !!
Helt otroligt att hela familjen är uppe klockan tio en lördag *s*

Jag och Johan åkte ner till Sumpan och gick till Dressman.
Johan köpte två skjortor, en piké och ett par svarta jeans.
Skitfint alltihopa.
Sedan åkte vi till Outleten som ligger bredvid Garbo.
Där hittade jag en vit fin jacka med ludd i för 250 spänn. Perfekt vårjacka!

Åkte ner till Coop sedan och handlade lite till middagen. Det blir Tacos ikväll.

Köpte även ett par läsglasögon ! Både jag och Johan testade och vi behövde läsglasögon med styrka 1.0

Åkte hem sedan och lade mig på soffan och vilade lite och tvärsomnade.

Just ja, jag har ju glömt att berätta att jag har fått svar på mina prover som jag tog förra veckan.

Alla värden vara bra, förutom allergi värdena......
Jag är allergisk mot hund och katt !!!  Hjälp !
Kommer iallafall att behålla Pixie och Smulan för jag känner ju mig inte allt för dålig. Bara trött. Och det kan jag stå ut med.
Kan absolut inte göra mig av med dom.
Självklart så får man ju tänka till om jag blir riktigt dålig.

Ikväll blir det mörkt i vårt hus mellan halv nio och halv tio. Det är ju Earth hour ikväll.

Nu ska jag kolla om muffisens är klara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0