Pilates efter jobbet igår

Åkte direkt och tränade efter jobbet. Det är såå skönt att göra detta!
Eva följde med hem sedan eftersom Sara var hemma hos oss.
Hon ville inte vara ensam nämligen så hon åkte hem till Robin.
Fikade lite och pratade lite om resan ( såklart *s* ) och kollade på Rent hus.
Jag kan inte förstå att människor kan ha så himla skitigt hos sig !
Det är ju rent äckligt!

Gick och lade oss efter att Eva och Sara hade åkt ( åtminstonde jag och Robin. Johan sov redan ;o) )

Imorse när jag skulle titta till Robin så kollade jag om han var varm. Han beklagade sig igår nämligen över att han kände sig varm och mådde lite dåligt.
Han var varm och alldeles glansig på ögonen då och det var lika imorse, så han får vara hemma idag och kurera sig.

Ikväll så blir det tvättstugan när jag kommer hem och Medium men nu blir det jobb

Hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0