Mor och son dag =)

Klev upp tidigt imorse och tog tag i disken som vi lämnade igårkväll.
Var så trött när jag kom hem igår igen så det blev bara mat och sedan Lets Dance tittande sedan sängen.
Beställde förresten tid till Vårdcentralen åt mig själv också. Ska dit den 23:e och träffa läkare så får vi se sedan vad som händer.
Jag ska kolla upp min trötthet nämligen som jag inte tycker är normal.

Jag och Robin drog in till stan sedan vid 11 för han skulle klippa sig bland annat.
Han hittade även en skitsnygg tröja och ett par jeans på NK.
Efter att han hade klippt sig gick vi ner till Kungshallen och käkade lunch.
Var hur mycket folk som helst så det tog ett bra tag innan vi fick ett bord, men till slut så.

Efter maten gick vi och småkikade lite i affärer och jag kikade in lite skor, men jag höll mig =)
Har handlat tillräckligt för ett tag nu tycker jag =)

När vi kom hem satte jag igång med tvättstugan och sedan blir det Melodifestivalen.
Är en Wallander film ikväll också som jag inte har sett, så jag ska sikta in mig på den också.
Imorgon ska jag sova ut ordentligt iallafall =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0