Lugnt och skönt i vårat hus

Nu har kidsen åkt hem och det är lugnt och skönt här hemma.

Idag har jag lyckats göra en del bland annat sy en ett par gamla jeans så de går att använda igen =)
Dom är skitballa med lten sliten look som jag köpte på Tessie för ca fyra fem år sedan.
De har bara hängt i garderoben de senaste åren tills jag såg brallorna från Gina som är poppis.
Då kom jag ihåg mina gamla och fixade till. Skitbra =)

Jag, Johan och Clara har även varit ute och åkt en sväng.
Först var vi nere på klubben och hämtade upp en hel säck med tomburkar åt Clara.
Sedan åkte vi ner till Stadium och jag köpte ett joggingset i vindtyg så nu måste jag börja jogga *s*

Var förbi Coop också för att dels panta burkar och sedan handlade vi lite mat.
När vi kom hem käkade vi lite sedan packade kidsen ihop och åkte hem.

SItter i soffan nu och slötittar på tv. Det är en dokumentär om det gamla åttitals bandet Poison. Riktigt intressant.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0