Känns lite i kroppen idag

men inte så mycket som jag trodde =)
Var ju och testade på Pilates igårkväll och jag kommer garanterat att fortsätta.
Man stärker rygg och mage och mjukar upp lederna och det är något som behövs kan jag säga *s*

Idag sitter jag hemma några timmar på morgonen och jobbar för jag ska till tandläkaren snart nämligen.
Ska till tandhyginisten och kolla.
Jag går dit två gånger om året pga att jag har lätt att få tandsten nämligen. Känns alltid lika skönt och rent efter att man har varit där och man lovar sig själv att man SKA köra med tandtråd varje morgon och kväll......

På jobbet kommer jag att sitta på skolbänken idag också hela dagen. Ska även försökas köra lite engelska som jag är anmäld till. Har fått ett program installerat på jobbdatorn så man kan köra över internet.
Global English heter det och det är affärsengelska bland annat som man kan studera.
Minimum är att man ska köra åtta timmar i månaden och det ska jag väl lyckas med ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0