Jag och Clara kom hem från Solna C för en stund sedan

Innan vi åkte dit lämnade vi en stege hos min jobbarkompis, sedan åkte vi ner till Centrum och mötte upp Michelle och Carmen.
Strosade runt i lite affärer och kollade och jag växlade även pengar till resan.
Ni kanske tycker att det är väl tidigt, men euron lever sitt egna lilla liv nu nämligen, så jag vill passa på att växla innan den skjuter iväg ännu mera.
Den har gått upp de senaste dagarna igen nämligen och jag vill inte chansa och förlora pengar.

Satte oss på Donken sedan och käkade lite innan vi åkte hem igen.

Nu håller jag på att göra makaronilåda åt gänget här hemma sedan får vi se vad vi hittar på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0