Igår kväll efter jobbet

åkte jag direkt till Pilates träningen.
Kände mig lite småhängig med en förkylning som låg och lurade, men efter träningen var jag mycket piggare !
Härligt !
Man koncentrerar ju sig så mycket på andningen på Pilates, så jag fick väl i mig mycket nytt fräscht syre i kroppen som gjorde att jag blev piggare ?

Åkte ner till Coop och storhandlade efteråt.
Det var inte så mycket folk så det var skönt att strosa runt och plocka på sig allt man behövde.

Kollade lite på tv sedan men både jag och Johan var ganska trötta, så vi gick och lade oss tidigt.

Idag efter jobbet blir det mycket att stå i igen =)

Tvätta
Köpa hundmat
Diska
Dammsuga
Plocka undan i Robins rum

Måste ringa bilverkstan också och beställa tid. Min handbroms är ju trasig så det måste fixas innan besiktningen.....

Nej, nu är det dags att sätta igång här på jobbet med allt. Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0