Igår efter jobbet

hämtade jag upp Johan och Pixie sedan åkte vi ner till Coop och handlade.
Skjutsade ner Johan och Pixie till klubben sedan och jag for hem och fixade käk åt mig och Robin.

Efter maten kollade jag på House samtidigt som jag försökte ladda över lite spel från datorn till ett memorystick.
Hade tänkt att ha med mig ner till Kanarias, men det fungerade inte :-(

Gick och lade oss runt 22 och somnade gott.

Idag är det strålande solsken och det är verkligen vår ! Jippi !
Synd bara att man måste sitta inomhus hela dagen.

Ikväll efter jobbet blir det Pilates igen. Får se om Eva kommer med. Hon kände sig lite småhängig igår nämligen.

Hörs lite senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0