Härlig lördag & söndag

Gårdags kvällen gick i tv och mumsa gott tecken =)

Gjorde iordning kycklingwok till middg åt mig och Robin och sedan mumsade vi i oss chips och godis =)

Kollade på melodifestivalen på kvällen och tog det lugnt. Gick aldrig ner till Hellbar för jag orkade inte .....
Hade ingen lust att lämna Robinskrutten själv heller.

Robin följde med mig när jag tog kvälls promenixen med Pixie sedan.
Det har gått riktigt bra med henne fakiskt. Hon har inte gjort så mycket väsen av sig dock utan mest legat ute i hallen vid dörren som jag misstänkte....

Gick och lade mig runt tolv halv ett någongång sedan och vaknade halv åtta imorse !!!

Kunde inte somna om så jag knäppte på tv:n och kollade Vasaloppet.

Fick mess av Johan runt 10 också och de var på väg hem igen.
Får höra med honom sedan hur de har haft det.

Idag är det ju den första mars och det är riktigt härligt vårväder ute !
Någon minusgrad och stååålande sol. Härligt!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0