Har mycket att stå i nu

Har en hel del att göra här på jobbet nu idagarna innan jag sticker på semester.
Har mycket statistik och sådant som ska ordnas och dessutom kommer jag att sitta upptagen både tisdag och onsdag i ett nordisk ecom möte, så det blir till att planera och fixa här nu.

Även hemma har jag en del att göra innan jag åker.
Ikväll efter jobbet måste jag införskaffa lite småsaker som ska med på resan:
Tandkräm
Snus
Echina gard

Måste även färga håret och ögonbrynen ikväll och dammsuga och vattna blommor eftersom jag inte hann göra något igårkväll när jag kom hem.

Imorgonkväll ska jag ut på middag med det nordiska ecomgänget och på onsdag är det Pilates.
Torsdag kväll är det samtal på skolan och sedan tvättstuga och på fredag blir det packa !!!

Kommer nog att börja packa lite ikväll redan tror jag. Kan ju lägga ner de saker som jag inte använder för tillfället ( solkräm, bikini m.m ) och de kläder som inte skrynklar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0