Hade fullt schema hela kvällen igår

så jag hann och orkade inte blogga något.
Slängde i en maskin tvätt när jag kom hem sedan drog vi iväg och handlade hundmat.

Orkade inte fixa något käk så vi beställde från Lötsjö istället.
Robins kompis Paolo käkade med oss också.
Jag fortsatte med tvätten sedan och plockade iordning lite i lägenheten också.
Även dammsugaren fick sig en liten motionsrunda =)

Runt halv tio gick jag ner och hämtade sista tvätten och vek och fixade den, sedan var det sängen som gällde.

Idag är jag helt solo på mitt rum.
Alla mina kollegor är ute på vift hela dagen, så jag kan slappa lite *s*
Skönt att avsluta veckan med lite softande .....

Ska iväg på lunchen till Solna C och kolla in Belle.
De ska lägga ner nämligen så de har utförsäljning. 70 % allt !
Ska se om jag hittar någon fin väska eller några fina skor om det finns något kvar.

Ikväll ska ju jag och min jobbarkompis Annika på Elektra och käka.
Ska bli så gott med lite grekiskt.
Johan och Robin ska käka fläskfile och bea, så det kommer inte att gå någon nöd på dom.

Nej, nu måste jag hämta kaffe sedan ska jag ringa mamsen

Hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0