Gick bra hos tandis

Har blivit mycket bättre sedan sist men jag måste köra med " piprensare" som jag kallar det för.
Morgon och kväll ska det göras, men jag orkar inte det tyvärr.......

Åkte till jobbet efter tandis och jobba undan lite innan lunch.
Efter lunch var det utbildning igen resten av dagen.
Efter jobbet åkte jag och handlade lite sushi till mig själv då det var tänkt att Robin skulle ner till papsen, men han blev hemma iallafall.
Som tur var kom Eva och Sara över och hade lite kinamat med sig så det räckte till honom också.

Har precis varit ute med hunden och sitter nu och kollar på Medium.
Johan är och jobbar ikväll =)
Han har fått kontakt med en kille som sköter roddningen för konserter så ikväll är han iväg och kör som roddare.
Vet ej när han kommer hem men det blir väl inatt någongång.
Det är skönt om han kan komma igång och jobba lite och få träffa lite folk.

På onsdag ska han iväg till läkaren igen och sätta igång med sin utredning också!
Han har ju väntat på att sätta igång i två års tid och idag ringde de och sa att de sätter igång på onsdag.
Måste kännas skönt för honom även om det tar tid att utreda, men tillslut så kan han få på papper vad som är "fel"

Nej nu ska jag återgå till tv tittandet innan det är dags att nanna kudde

Hörs imorgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0