Fullt upp

Eftersom vi inte hittade något på Stadium i Bromma i måndags så åkte vi till Kista C igårkväll och försökte istället, men.......
Skjutsade ner honom till Micke sedan och jag åkte hem och fixade lite hemma.

Johan var nere på klubben på möte så jag var solo hemma.
Myste ner mig i soffan och kollade bland annat på House.

Gick och lade mig efter det och Johan kom hem strax efter.
Somnade som en stock.

Imorse var det bara att sopa fram bilen igen. Är så less på vintern nu !!!
Visst, det är jättefint med snö och jag gillar det , men inte i mars !!!



Ikväll blir det Pilates efter jobbet. Kan behövas känner jag. Det är så avslappnade och skönt så det blir nästan som meditation när man ligger där och gör sina övningar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0