Fredag igen !

Gud så skönt att det är fredag igen !
Den här veckan har varit så tung och jag har varit extra trött känns det som men det kan ju bero på vädret också. Grått, grått, grått, grått........
Hoppas att det vänder snart nu .
Ska försöka sätta igång att jogga nästa vecka också. Även om det kommer att vara grått så hoppas jag att temperaturen håller sig över noll för då är det okej att ta sig ut på morgonen.
Vi får väl se hur det går. Jag är iallafall laddad !

Ikväll kommer Clara och Lucas så det blir full rulle.
Måste åka ner och handla ( för sjuttioelfte gången denna vecka känns det som *s* ) efter jobbet sedan blir det middag.
Imorgonkväll blir det nog att vi går ner och käkar lite Kina mat. Vi bestämde det nämligen förra gången de var hos oss och det är så sällan vi gör något sådant så det ska bli mysigt.

Fick förresten inbjudan till Petras och Lasses bröllop igår också =)
De gifter sig i Sundbybergs kyrka den 6 juni och sedan blir det party nere på Stubborn.
Kul att ha något att se fram emot.

Måste förresten åka förbi Polisen också på måndag.
Eva hade kollat med dom nämligen om jag måste byta pass när jag har ändrat hårfärg.
De tyckte att jag skulle komma förbi med mitt pass så de fick kolla om det var stor skillnad och det är det ju faktiskt.
Vi får väl se på måndag hur det blir =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0