Fredag igen !!!

Veckorna går verkligen snabbt nu !
Det är bra i och för sig för vår Kanarie resa närmar sig med stormsteg =)

Den här veckan har varit tung. Har varit ( och är fortfarande ) jättetrött och känner mig inte alls på topp.
Det är väl vädret som spökar ?!?
Såg att det ska bli strålande sol på måndag iallafall så förhoppningsvis så kanske våren börjar närma sig nu ?

Ikväll blir det Lets dance tittande och imorgon ska jag och Robin in till stan och shoppa.
Vi brukar ju ta en tur lite då och då jag och Robin och ha en riktig mor och son dag inne i stan och det är verkligen mysigt.
Jag hoppas bara att Robin hittar något som han vill ha nu..... Han är ju lite kräsen av sig när det gäller kläder *s*
Undrar vem han har fått klädintresset av ?!?!? ;o)

Hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0