Efter jobbet igår

hämtade jag upp Robin, sedan drog vi ner till Stadium för att kika lite.
Det var ganska dåligt utbud i Bromma så vi hittade ingen tröja men däremot en mössa.
Var så trött när vi kom hem så vi orkade inte laga mat, så Johan och Robin sprang över till Lötsjö och hämtade några kebabrullar =)

Johan gick iväg en sväng till Hallon sedan för att närvara på en minnesstund.
En kamrat till Mirro gick bort i helgen =(
De hittade henne i ett dike utanför Barkaby skola i söndagsmorse. Såå sorgligt....

Jag gjorde inget särskilt sedan eller rättare sagt jag orkade inte göra något på hela kvällen.

Kröp ner i sängen runt halv tio och somnade ganska snabbt.

Imorse när jag vaknade var det vinter igen !!
Vad trött jag är på detta väder nu. Jag vill ha vår och sol!!!!
Nåja, jag får väl min beskärda del av det ganska så snart iallafall. Det är nu bara 24 dagar kvar tills vi åker ! Jippi!!!

Ska streta på här på jobbet idag också. Är fortfarande ensam då min kollega har semester, men han kommer imorgon igen =)

Hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0