Den fullspäckade dagen gick bra

Jag hade ju hela dagen fullspikad och det flöt på bra hela tiden =)

Säljmötet kl tio blev dock intställt, men jag hade fullt upp och förberedda inför telefonkonferensen istället.
Halv elva drog jag iväg till vårdcentralen.
Fick en jättebra läkare som var trevlig och bra.
Jag berättade hur jag mådde och han antecknade och lyssnade verkligen.
Han skickade iväg mig till labbet direkt och jag fick lämna tre provrör med blod. De ska skickas iväg för att kolla upp järnbrist, vitaminbrist, allergi och sköldkörteln bland annat.
Jag kan förvänta mig ett svar lagom till jag kommer hem från Kanarieöarna.

Kom tillbaka till jobbet precis lagom till mitt lunchmöte med chefen.
Det gick bra det också och jag har några nya puckar att ta tag i inför nästa möte i maj.

Hade sedan telefonkonferens mellan ett och halv tre och det gick också bra.
Helt otroligt att allt flöt på fast jag var så himla trött.
Jag hade jättesvårt att sova ju inatt pga värk i benet.
Hjälpte inte ens med värktabletter utan jag i låg halvdvala hela natten.
Imorse när klockan ringde så var värken borta och jag vet inte riktigt vad det är, men jag kallar det för väderben =)
Det började att göra ont igår innan det började snöa nämligen och jag brukar känna av ibland när det blir väderomslag.
Vissa tycker att jag är helt koko när jag pratar om det, men för det mesta så blir det väderomslag när jag har ont på detta sätt =)

När jag kom hem lade jag mig på soffan en sväng innan jag började med maten.
Blev spagetti och köttfärssås.

Nu sitter jag och tittar på Charterhjälter och längtar till nästa lördag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0