Blev kvar ett tag extra på jobbet

igårkväll då det var lite akuta saker som måste fixas, så jag var väl hemma runt kl 18.
Då var det bara att sortera tvätt och springa ner i tvättstugan.
Jag och Johan käkade middag sedan. Robin ville absolut inte ha fiskpinnar så då fick han vara utan mat .......

Kollade på Medium och sedan var det sovdags.
När vi var på väg och lägga oss tassade Robin ut i köket och satte igång och göra soppa *s*

Det är så skönt att det är fredag idag igen!
Veckorna går ju så fort så man hinner ju knappt med, men det gör inget.
Robin är hemma idag också och även Johan är helledig idag.
Han är helt slut stackarn efter denna raketvecka *s*
Han har ju haft fullt upp hela dagarna och det är han ju inte van med, så det tar på krafterna.

Idag kommer Clara och Lucas och ska vara hos oss över helgen igen.
Har inget speciellt inplanerat mer än att en kompis till Clara kommer på lördag och sover kvar.

Jag ska åka ner och handla efter jobbet så då följer väl Clara och Johan med skulle jag tro.
Sedan blir det väl till att bänka sig framför tv:n och kolla på finalen av Lets Dance.
Jag håller på Laila :-)

Nu är det jobb som gäller så hörs vi sen

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0