Varit kreativa idag =)

Vaknade halv elva idag och det var strålande sol ute.
Klädde på oss lite snabbt och gick ut och började att fixa ute.
Fick slå gräset med lie först innan vi kunde klippa med gräsklipparen.
Det tog ett bra tag att slå gräset och sedan måste vi kratta upp allt....
Sedan körde Robin med gräsklipparen.
Jag åkte ner till Rättvik och handlade på Coop och fyllde på vatten vid macken.
Fortsatte att fixa ute när jag kom hem, sedan åkte vi iväg och badade Pixie.
Hon älskar verkligen att bada !

Grillade på kvällen och njöt av värkande muskler......

Åkte ner till badplatsen för en stund sedan och Robin badade. Jag hade tänkt att doppa mig också, men det var lite för kallt tyckte jag.

Nu ska vi kolla på tv och ta det lugnt sedan blir det nog sängen tror jag.
Vi kommer nog att sova gott inatt skulle jag tro *s*

Bilder kommer senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0