Ursvik

Blev en sväng till Ursvik först innan jag hoppade in i duschen. Skönt men varmt.

Har kommit ur duschen nu och Johan är och tränar med Mattias.

Ska snart ta en sväng med dammsugaren och en tur med skurmoppen, sedan blir det korvgrillning.

Mina semesterplaner börjar ta form nu också.
Ibörjan på nästa vecka ska jag bara slappa på stranden och njuta av solen i några dagar, sedan åker vi nog upp till Dalarna i slutet på veckan och över helgen.

Veckan efter det är fortfarande tom men det ska nog inte bli något problem att fylla den.

Den 5:e juli sticker jag och Eva på en 24:a timmars resa sedan med spa och grejjer och när vi kommer hem är Johan på roadtripp med Mattias och hundarna.

Jag ska höra med syrran om jag och Robin kan komma ner en sväng till Ängelholm en sväng då kanske ?

Usch nu ser det ut som om det ska börja regna när som helst.......
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0