Tisdag och det regnar......

Har sovit ganska dåligt inatt med konstiga drömmar och vaknat lite då och då, så när klockan ringde var jag ganska trött men men....
Är nu på jobbet och ska försöka peppa mig att sätta igång och jobba.
Är ganska trött och omotiverad just nu, men det kan ju ha att göra med vädret kanske bland annat ?

Ikväll blir det till att åka ner och handla mat efter jobbet.
Johan ska ju börja med viktväktarmat tillsammans med Eva nämligen, så jag ska införskaffa en massa light grunkor....

Får se om jag orkar åka till Kista med Robin sedan ikväll, men som det känns nu så tror jag inte det.

Ska ringa honom igen nu snart och se om han har kvicknat till


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0