Super trött

Klockan ringde kvart i åtta imorse och jag var verkligen supertrött, men det var bara att masa sig upp och ner i tvättstugan....
La i en maskin sedan upp och lägga sig, klockan ringde, ner med en maskin och upp och lägga sig ....*s*
Så har jag hållt på hela förmiddagen nu, men nu är allt tvättat och hänger på tork.

Ska fixa här hemma inför Dalarna sedan och ikväll sticker vi upp.
Ska bli så skönt att åka iväg en sväng.
Maggan har fått nyckel så hon kan titta till katten emellelanåt, så vi har ingen brådska hem heller. Skönt.

Det finns ju en hel del att fixa med där uppe, men sedan ska jag ligga på gräsmattan och sola.
Kan springa i bikini hela dagarna om jag vill =) Jippi!
Ska ju bli kanonväder hela veckan ut =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0