Sov morgon och koko hund

Sov till 10 ídag och det var riktigt skönt.



Tog en promenix med hundskrället och hon gick och strök sig vid häckar och husväggar och allmänt koko....suck....
Kan inte vara långt kvar tills löpet sätter igång nu...

Käkade frukost och sedan färgade jag håret. Blev bra men oj vad med hår jag tappade =(
Vet inte om det berodde på att jag färgade igen eller för att jag slarvat med hårborstningen. Jag hoppas på det sista.

Ska göra mig iordning nu och sedan måste jag iväg och handla lite.

Pratade med Johan tidigare idag och han hade ganska tråkigt. Får hoppas att han får lite roligare ikväll när festen är.

Nej, nu ska jag sätta igång. Hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0