Slapp dag

Var jättetrött när jag vaknade idag..... Hade svårt att somna igårkväll och jag fick världens nackspärr så jag fick gå upp och värma vetekudde och proppa i mig reliv.
Somnade väl någongång runt fyra skulle jag tro.

Har inte gjort så mycket idag. Har varit alldeles för varmt för att vara ute nästan.
Gick ner på apoteket en sväng och sedan var jag slut.
Har fixat lite här hemma bara.
Robin har varit på bio med Paolo ikväll och imorgon ska han jobba !
Han och Paolo ska jobba på Paolos pappas jobb. Kul .

Micke och Hanna kom över en sväng och vi följde med dom till Lötsjö och delade på en pizza nu på kvällen.
Jätte skönt att sitta och snacka lite skit.

Resten av kvällen blir nog framför tv:n.
Ska upp tidigt imorgon och väcka Robin , sedan blir det nog Kaanan för min del en sväng iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0