Skönt med fredag

Så skönt att det är fredag igen =)
Var jättelite trafik ute imorse så jag vet inte om folk har tagit ledigt idag eller vad det är.
Det är klart det är ju ganska många skolavslutningar idag också men det kan väl inte bero på det ?
Ja ja, what ever.....

Sitter på jobbet nu iallafall och har precis dragit i mig min första dos av Mivi Vital och inväntar resultatet *s*

Johan åker om ca en timme och kommer hem på söndag så jag blir gräsänka i helgen. Ganska skönt faktiskt.....
Riktigt ensam blir jag ju inte då Pixie är hemma och Clara och Sara kommer idag också.
Robin går ner till Micke ikväll och sover men kommer hem imorgon då Lucas kommer, så jag kommer att ha sällskap.
Dessutom så kommer Helena, Petras syster, över ikväll.
Hon lånade en kofta av mig till bröllopet som hon ska lämna tillbaka och då passar vi på att käka och dricka lite vin också. Kul =)

Nej, plikten kallar nu. Hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0