Nu har jag semester !!!!!

Sååå skönt ska ni veta.
Inte för att jag har hunnit känna av riktigt ännu, men bara vetskapen om att jag inte behöver gå till jobbet på måndag och tre veckor framöver är underbar =)

Hämtade upp Johan och Robin när jag slutade och vi stack till Coop och handlade. Vi var ju inte ensamma om att komma på den idén kan ju säga......

När vi kom hem slängde vi undan alla mattor hemma eftersom Pixie börjat löpa och jag tog fram dammsugaren och skurade av golven. Så skönt att ha det gjort,

Imorgon blir det tidig uppgång,
Har en del att fixa imorgonbitti.
Ägg ska kokas bland annat och naglar ska målas.
Har tänkt att fixa till mig lite även om det inte händer något speciellt imorgon, men det är lite roligt att klä upp sig iallafall.
Det är ju trots allt midsommar.

Nu ska jag nanna kudde. Go natt och sov sött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0