Hittade inget i Sempervillage =(

Attans! Jag hittade inget åt Robin på lunchen vilket då tyvärr leder till att vi måste åka till Kista ikväll ......
Jag orkar verkligen inte ! Jag hoppas att jag kan övertala honom att ta något som han har hemma.
Det var ju tyvärr jag som påpekade för honom i början att vi skulle köpa något ... suck.... ja ja vi får se hur det blir.

Har beställt något mirakelmedel från nätet idag också som man ska bli jättepigg av.
Nej, det är inga droger. Lät nästan så faktiskt....
Det heter Mivitotal Flex och innehåller massor med mineraler och vitaminer.
Hoppas att det fungerar för jag är måttligt trött nu på denna trötthet.....

En annan sak som har florerat i mitt huvud  är hur folk kan veta vad som är bra för mig eller inte.....
Alltså jag menar att dom talar om för mig vad jag egentligen tycker .
Det är ju skitbra ?!?! Då kan jag låta dessa människor får ta över mitt liv helt och hållet vet ja !
Eller så talar jag om för dom vilka uppgifter jag har att göra inför dagen t ex så kan ju dom fixa dom åt mig, eftersom dom ändå vet bättre än mig själv. Det låter väl bra ?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0