Fullt upp hela dagen

Mötte upp Johans mamma utanför Duvbo station och sedan åkte vi till Jula.
Köpte bland annat en toalett som man kan ha i bland annat husvagnar, men vi ska ha den i Dalarna så man slipper gå till utedasset på natten eller när det är mörkt. Skönt =)
Införskaffade också lyktor som man sätter ute som laddas av solen.
Ska sätta dom mellan uthuset och fram till härbret. Blir nog jättefint och mysigt.

Åkte sedan till Bauhaus för att Maggan ville kolla upp ett uthus som hon ville sätta upp i Dalarna. Tyvärr så kostade det alldeles för mycket, så det blev inget av det.

Åkte hem och tog en snabb fika sedan skjutsade vi hem Maggan till Nacka. Mellanlandade på Ica Maxi först och handlade mat och Comvig Surf så vi kan surfa uppe i Dalarna.
Var hemma igen runt 18 och då var det dags att börja med mat.
Kollade sedan på min favorit deckare som började i kväll: Morden i Midsummer =)

SVT24 repriserar alla avsnitt av Morden i Midsomer.


Ska sova nu snart, men ska först läsa något kapitel i en ny bok som jag ska börja med.
Pojke Försvunnen av Anna Jansson.
Älskar deckare som ni kanske märker ?



Imorgon bitti ska jag upp tidigt och ha tvättstugan, sedan ska jag slita upp Robin och vi drar iväg och badar en sväng.
På kvällen sticker vi upp Dalarna sedan hade jag tänkt.

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0