Försov mig lite imorse

men jag kom i tid till jobbet iallafall.
Det var raketfart hemma ska ni veta :-)

Är så himla trött igen, men jag börjar känna mig lite småförkyld igen. Kanske inte var så bra att bada iallafall i helgen som var?



Ja, ja, det är bara att hålla tummarna att jag inte blir dundersjuk till bröllopet.

Igår visade dom att det skulle vara dåligt väder på lördag, men idag visades sol och varmt. Hoppas verkligen att det blir fint väder =)

Idag blir det testning för hela slanten på jobbet.
Fas två har satt igång så det blir fullt upp.

Ska inte på pilatesen idag heller. Dels för att jag inte mår hundra men dels för att jag måste fixa massa saker hemma ikväll också.

Nu är det dags att sätta igång att jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0