....

Robin följde med mig ner och handlade igår och gav mig middagstips =)
Det blev grillad kyckling och sedan värmde vi på potatisen som var kvar från midsommarafton.
Riktigt gott blev det.
Kvällen spenderades framför tv:n. En liten "nyhet" var att Robin satt med oss hela kvällen! Kors i taket ;o)
Vi kollade på Rocky 3 och Rocky 4 

Idag skiner solen och det är vackert väder ute. Inte tillräckligt varmt dock för att åka iväg och lägga sig och sola någonstans än. Men imorgon ska det bli jättefint och det ska hålla i sig resten av veckan =)
Så härligt!
Jag prickade in rätt semestervecka =)
Ska upp tidigt och sticka iväg och lägga mig på Kaanan badet imorgon förmiddag.

Ikväll kommer min jobbarkompis Annika hit och käkar middag med oss.
Ska göra min special fläskfile i ugn hade jag tänkt.

Nu ropar duschen. Hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0