En vecka kvar till semester

Nu är det bara den här veckan kvar att jobba sedan blir det tre härliga veckor semester. Ska bli så skönt =)

Har laddat upp med att köpa Camilla Läckbergs deckare Sjöjungfrun.



Blir perfekt läsning om det blir en regning sommar eller när man sitter uppkrupen framför brasan i Dalarna.

Annars igår så gjorde vi inte så mycket ( som vanligt *s* )
Johan kom hem runt 16 så jag fixade middag så vi kunde äta tillsammans innan Clara stack till sin kompis Elenor.
Sara stannade kvar en stund iallafall och spelade lite Wii med Robin, men jag skjutsade hem henne runt 20.
Kollade på Poirot sedan och de kör ju dubbelavsnitt, så det var vad jag gjorde tills jag somnade.

Imorse var det lite småsegt att kliva upp men efter en dusch så var man fit for fight igen. Känns ju lite lättare när man vet att det är bara denna vecka kvar att jobba, sedan är man ledig.  Har inte planerat in något speciellt ännu utan det beror ju lite grand på vad det blir för väder, men vi ska väl ta oss upp till Dalarna iallafall någongång =)
Blir inget nu till Midsommar iallafall för det kommer att vara jättedåligt väder och då är det inget roligt att sitta i en liten stuga och uggla. Men förhoppningsvis så blir det väl bättre väder framöver även om det verkar långt borta nu=(
                                                                                                       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0