Bröllopet var jättefint

och Petra och Lasse var så vackra!
Det var jättehärlig stämmning i kyrkan och solen tittade fram sedan när vi samlades ute på kyrkbacken.

Efter kyrkan tog vi oss ner till Bergshamra där det bjöds mat och dryck.
Det var runt nittio personer där, så det var full rulle.
Var hemma någongång runt halv elva på kvällen sedan.
Bilder kommer

Gårdagen gick i slapphetens tecken.
Skulle ha åkt till stan med Robin, men han var alldeles för trött så vi får sticka till Kista någon kväll istället och kolla.

Idag blir det tvättstugan när jag kommer hem.

Just ja! Jag var ju och besiktade bilen imorse !
Gick igenom helt klockrent. Inte en anmärkning så den får hänga med ett år till.
Till och med besiktningsmannen sa att det var en kanonbil !



( Detta är inte min bil, men jag har en exakt likadan )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0