Veckorna går fort !

Ja då var det fredag igen. Veckorna går i rasande fart måste jag säga.

Sitter på jobbet nu och läste lite olika bloggar och fick en briljant idé =)
Jag, Johan och Maggan ( Johans mamma ) satt och pratade om Gotland igårkväll och jag är lite sugen på att åka dit.
Det var ju säkert 35 år sedan jag var där sist och det verkar så vackert på ön.
Funderar faktiskt på att ta bilen över en helg med Robin.
Vi kan sova i bilen och sedan strosa runt och åka och titta på massa saker. Det låter väl som en strålande idé eller hur ?
Robin behöver nämligen piggas upp lite.
Han blir lite smådeppig när det är dåligt väder och inget händer.
Alla hans kompisar är bortresta på semester och han är lite handlingsförlamad själv, så en liten minitripp till Gotland kanske blir roligt ?
Ska kolla upp när vi kan tänkas åka iväg sedan =)
Självklart så skulle det vara roligt om Johan och Pixie kunde följa med också, men då kan vi inte sova i bilen.
Kanske ska kolla om vi kan låna ett tält av någon ?!?!



Ha ha , det ser ju ut som en dromedar !! =)



Vi måste även ta oss upp till Dalarna med Clara och Lucas också nu innan sommaren är slut.
Vi har sagt så länge att vi ska göra det, men det är aldrig någon helg som funkar =( Ska sätta mig med almenackan nu och boka in både Gotland och Dalarna !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0