Svårt att somna igår......

Sov i någon timme igårkväll sedan vaknade jag vid ett och hade skitsvårt att somna om !
Kollade på klockan sista gången vid halv tre imorse och jag måste ha somnat strax efter det iallafall.
Var riktigt trött när klockan ringde imorse så jag lyckades knäppa av den och somna om .....
Vaknade med ett ryck kvart i sju och då blev det fart på mig ska ni veta *s*
Kvart i åtta klev jag in på jobbet, så det var bra jobbat tycker jag.

Vet inte riktigt vad som händer idag sedan efter jobbet. Inte mycket skulle jag tippa på.
Måste handla på vägen hem och sedan blir det nog slappislapp i soffan.
Måste ta en raid med mina blommor också såg jag. Både inne och ute.
Usch ! Farmor och farfar vänder sig väl i graven när de ser hur dålig jag är på att ta hand om växter !
De startade nämligen upp en handelsträdgård i Ljusdal, men de gröna fingrarna hoppade nog över mig tyvärr =(


Johan ska jobba en sväng på eftermiddagen idag också. Det är inte så jättemycket jobb, men det är bra att får lite iallafall.
Det kanske släpper sedan efter semestrar ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0