Middagen blev god

men det är ju så fruktansvärt pilligt att äta fisk ! Ben, ben, ben !  Men som sagt, gott var det =)

Efter middagen så gjorde vi inte så mycket.
Jag kollade på Miss Marple och tog det lugnt.

Idag vet jag inte vad som händer efter jobbet.
Jag hoppas att det är en hund mindre hemma iallafall när jag kommer hem......
Vi passar nämligen Affa åt Mattias och hon har lite damp den hunden..... suck...

Clara och Lucas är hos oss nu också.

Gick i taket imorse när jag klev upp och upptäckte att grabbarna fortfarande var vakna !
De fick sig en utskällning som hette duga och blev beordrade att gå och lägga sig direkt!
Grejjen är att de inte vet vad direkt är förmodligen så jag gick i taket några gånger till innan de fattade......
Härlig start på dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0