Lugn kväll




Jobbade hemifrån som sagt och det var inte mycket som hände så det var lugnt och skönt.

Fortsatte att fixa i Robins rum litegrand sedan åkte jag ner och handlade hundmat och lite gottis till i kväll.
Fixade käk ( wok ) och fixade iordning i köket.
Datorn kom tillbaka idag också förresten och den fungerar som den ska =)

Händer inte så mycket mera ikväll nu tror jag. Ska moffa ner mig i soffan och käka chips.

Just ja! Familjen Dos Santos kom hem till Svedala idag igen. Snacka om att dessa två veckor har gått fort !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men jag gillar din blogg.:D vet inte varför..men den passar nog helt enkelt mig:) (ska vi lägga till varandra i bloglovin?det tycker jag ialf,hehe)

/ http://dollhouse.devote.se (skriver den tillsammans med min bästa vän)

2009-08-01 @ 14:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0