Köttfärspaj

blev det till middag igår.  Riktigt smarrigt om jag får säga det själv :-)

Jag och Pixie gick och mötte Johan efter att han slutade jobba.
Robin var hos Mio så det var bara vi två som käkade.

Rensade det förbaskade avloppet på toan, men det blev inte så jättebra..... suck.... men lite bättre iallafall.

Slappade på kvällen sedan men innan jag slog mig ner i soffan så fixade jag mina blommor inomhus så nu överlever dom nog ett tag till *s*

Robin och Mio kom hem sedan och käkade lite och sov kvar hemma.
Jag gick och lade mig bredvid en helt slutkörd Johan och däckade på en halv sekund tror jag.

Ska nu försöka hitta på något att göra på jobbet så denna arbetsdag även kan läggas till handlingarna.

Får se vad jag hittar på ikväll. Skulle behöva åka och handla,men borde rensa kylen först egentligen.
Vi får se vad som händer.

Hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0