Igår

tog jag lite sovmorgon. Skönt.
Robin drog iväg med en kompis in till stan en sväng och jag åkte ner och handlade lite.
Gick ut och lade mig på baksidan när jag kom hem och lapade lite sol och läste en bok. Det började mullra lite på eftermiddagen så jag gick in och fortsatte att läsa =)

Johans mamma kom över sedan på kvällen. Hon är bokstavligt talat livrädd för åska, så hon ville vara hos oss igårkväll.
Som tur var för henne så blev det ingen åska, så hon kunde lugnt sova på soffan.
Annars hade hon suttit uppe i köket hela natten förmodligen.....

Slappade hela kvällen och när jag vi gick och lade oss så hade jag skitsvårt att sova.
Låg vaken säkert till tre halv fyra imorse .....

Idag sov jag ganska länge också. Drog iväg till en jobbarkompis och hämtade borrmaskinen bland annat.
Före det svängde jag in i Solna C och införskaffade lite nagellack i grönt bland annat.

När jag kom hem hade Robin dragit iväg med en kompis och Johan och hans mamma är hos Michelle och hälsar på en sväng.
Jag passade på att dammsuga och skura golvet iklädd blöta strumpor och pumps *s*
Håller på att gå ut ett par pumps som jag införskaffade för ett tag sedan nämligen.

Imorgon sticker ju jag och Eva iväg på Sparesa till Finland.
Ska bli så skönt att skämma bort sig lite =)
Vi ska äta trerättersmiddag, få ansikstbehandling och ha en badritual som det heter.
Och sedan ska jag shoppa så klart =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0