Igår

Första arbetsdagen avklarad och jag var ganska så trött när jag åkte hem.
Hann gå igenom alla mina 750 mail som jag hade fått på tre veckor. Helt sjukt !
Hann även med att fixa en tid hos en glasmästeri som får åtgärda skador om du har Folksam!
Det var inte det lättaste kan jag säga.
Ska lämna in den imorgonbitti i Bromma och jag får hämta den samma dag så jag jobbar hemifrån imorgon.
Blir så struligt att åka kommunalt fram och tillbaka nämligen.

Annars igår kväll så fixade jag lite hemma.
Försökte koppla diskmaskinen men det saknades lite saker. Ska åka iväg på lunchen idag och försöka ordna.
Fixade käk åt mig och Robin sedan kollade jag på tv.
Gick och lade mig relativt tidigt och somnade som en stock.
Hörde inte när Johan kom hem ens en gång =)

Ikväll har jag tvättstugan och sedan blir det Morden i Midsummer.

Imorgon kväll kommer förmodligen Clara och Lucas också. Var ett tag sedan man träffade dom nu =)

Hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0