Idag står bröllop på att göra listan

Sitter i sängen och dricker kaffe och laddar inför dagen.
Har lite att göra idag nämligen innan bröllopet.

Ta bort nagellack
Diska
Stryka Johans skjorta
Skriva kort
Äta lunch

Ev hämta Johan på klubben Behövdes inte
Duscha
Måla naglar
Fixa håret
Fixa fest make up
Klä på mig finstassen

Sedan ska det nog vara dags att åka på bröllopet i Bromma kyrka =)


Festen hålls nere på klubben sedan och Johan har redan gått ner dit för att hjälpa till att fixa.

Det blir dock en lugn bröllopsfest för min del då jag ska jobba klockan 9 imorgonbitti......
Men jag kan åtminstonde jobba hemifrån så det är ju bra.

Ska ta med kameran idag också och ta ett ordentligt kort på mig och Johan när vi är uppklädda.
Missade det förra gången nämligen och det kan vara lite roligt att ha ett sånt kort , för det är ju inte ofta som vi är uppklädda tillsammans ;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0