Har varit duktig ikväll

Efter jobbet hämtade jag upp Johan och Robin hemma och vi åkte ner till Coop och handlade.
Blev riktigt mycket som följde med hem, bland annat ett tält =)


Fixade käk eller fixade och fixade, hade köpt grillad kyckling och slängde in lite rösti i ugnen.
Gott var det iallafall.
Blev precis klar i köket tills Miss Marple började.

FIck ett ryck efter Marple och gjorde rent i kattlådan och skurade toagolvet sedan var det bara att göra sig iordning för sängen.

Får se om Robin kommer över till jobbet imorgon sedan när han vaknar.
Jag gav det som förslag till honom om han inte hittar på något annat att göra.

Just ja! Jag var och hämtade ut lite paket idag också =)
Har fått mina rosa pumps, indiska tunikan och den gröna klänningen.
Riktigt bra alltihopa så jag är nöjd.

Natti



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0