Har öst järnet sedan jag kom hem

Jag började med att laga middag; fläskfile med kokt potatis och en god sallad till.
Efter att jag diskat upp och fixat allt satte jag och Robin igång med Robins rum.......
Han ville möblera om bland annat så vi har flyttat hans säng och fixat lite.
Vi är dock inte helt klara så vi fortsätter till helgen.

Jag bokade även biljetten till Gotlandsfärjan idag, så den 7:e augusti åker vi dit och den 9:e ( eller rättare sagt 00.50 den 10:e ) åker vi hem.
Det blir tungt för min del för det blir bara till att hoppa in i duschen när jag kommer hem och sticka till jobbet, men men ....
Ska bli riktigt roligt att komma iväg.

Nu ska jag kolla på tv och slappa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0