Gick inget vidare igår kväll

att koppla in diskmaskinen tyvärr.
Hade fel grejjer, så jag får vänta till Mattias kan hjälpa mig...
Känns lite irriterande dock att stå och diska för hand bredvid maskinen.....

Robin gick ner till sin pappa igårkväll sedan och jag passade på att kolla på Morden i Midsumer på nätet som jag hade missat förra veckan.
Det var ju inget nytt avsnitt igår eftersom man firade Victorias födelsedag....

Lucas kom över sedan på kvällen och stannade kvar.
Han hade med sig en gädda som han har fiskat upp själv, så vi ska äta den ikväll tänkte jag.
Ska kolla om jag hittar något bra grillrecept.

Har varit iväg nu på morgonen och lämnat in bilen på glasmästeriet ute i Bromma också.
Det var inte det lättaste att hitta dit men skam den som ger sig *s*
Den räknas vara klar idag klockan 15, så det är bra.
Jobbar hemifrån idag så jag ska passa på och fixa lite här hemma med bland annat tvättstugan hade jag tänkt.

Hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0