Fredag redan!

Snacka om att denna vecka har gått snabbt!
Nu är det fredag igen och man får vila i helgen igen.
Lite tråkigt är det dock att min kollega på jobbet slutar idag men men .....
Hans ersättare finns redan på plats, så det blir inget glapp iallafall och jag slipper sitta ensam på min avdelning.
Dock går hon på två veckors semester nu, men det är riktigt lugnt för tillfället på jobbet, så det ska nog gå bra.

Vet inte riktigt vad vi ska göra ikväll hemma, men god mat hade jag tänkt iallafall =)

Imorgon ska jag förmodligen skjutsa Mirro med familj till Arlanda ( ? )
( Du kan väl höra av dig Mirro så att jag vet när var och hur isåfall ? )
Sedan sticker Johan till Hultsfred för att jobba som vakt på Metallica. Han blir borta över dagen bara och kommer hem framåt morgontimmarna.
Får se om Lucas och Clara stannar kvar över helgen och Robin är ju hemma så jag blir inte helt solo iallafall.
I vilket fall som helst så är ju Pixie hemma och vaktar mig *s*

Nästa lördag är det bröllop igen.
En klubbkompis till Johan ska ta det stora steget.
Hoppas att det blir trevligare på festen än sist iallafall......  ;o)

Kommentarer
Postat av: Mirro

Jooo vi måste ju fortf ta oss dit ut.... Michel ska ringa hans mamma idag och kolla när vi ska vara där.. men jag tror runt 12-12:30



Puss

2009-07-17 @ 09:40:53
URL: http://frudossantos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0