Dåligt med uppdatering

men det beror på att jag har varit så himla trött på kvällarna när jag har kommit hem från jobbet så jag har inte orkat helt enkelt.
Har koncentrerat mig på att fixa käk och umgås med familjen istället.

Det är verkligen lugnt på jobbet nu ska ni veta. Ganska skönt, men otroligt tråkigt.....
Man blir ju så himla seg !


Kollade iallafall på sista avsnittet av Morden i Midsummer igårkväll och ikväll är det Miss Marple som måste ses =)

Får springa emellan tv och tvättstugan dock för det behövs verklligen tvättas igen ...... Förstår inte hur man kan lyckas skita ner så mycket kläder på en vecka ?!?!?!  Tur att det är lätt att få tvättid iallafall.

Lucas åker hem idag också så det behövs nog rensas i Robins rum ikväll också. Inte för att bara är Lucas som skitar ner utan dem är lika bra på det båda två. Det blir dock dubbelt så stökigt när de två människor som bara släpper saker där dom står..... suck....
Just ja! Måste ju ringa HP supporten ikväll också. Vår Hem pc har brakat och jag ringde tidigare idag, men så klart så hade jag inte skrivit upp serienummer och produktnumret så jag får ringa tillbaka senare ikväll. 

På lördag är det bröllop igen men denna gång blir det lugnare än sist =) 
Dels ska Johan jobba på kvällen i baren ( tråkigt ) och dels så ska jag upp tidigt för jag ska in och jobba några timmar på söndagen sedan. Vi har ett minitest som ska göras nämligen. 

Nej, nu är det dags att försöka göra lite nytta här på jobbet. Återkommer =)                                                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0